11 Aralık 2014 Perşembe

Minecraft PE Fan Sayfası 1 Yaşında !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sitemizin birinci yaş günü :)

Ve bugün çok değerli bir gün ;)

11 Aralık 2013'te öylesine yazdığım bir yazıdan taa nerelere geldik ..

Hiç unutmam ;)

Yanımda tabletim , 0.8.0 açık . Ve ben tabletten Creative menüsüne bakıp gelen eşyaları yazıyorum :)

O zamanlar sadece amaçsızlıktan yazılar yazardım .

Hatta PocketMine-MP'ye ptofesyonel server kurma programı derdim :D İlk yayınlarda mevcut :)

O zamanlar acemiydim yaw :D

Ve saçma bir yazıdan buralara kadar geldik .. Koskocaman bir sene !

Bir sene içinde sizlere en iyi hizmeti vermeye çalıştık .

Diğer sitelerin yaptığı yenilikleri sitemize yansıttık .

Her türkçe yama için resmen yarıştık :)

Ve sizler bu yolda bize en iyi yardımcı oldunuz :)

Hepinize çok teşekkür ederiz !

Bize destek olduğunuz için , sitemizi hep takip ettiğiniz için hepinize teşekkür ederiz !

İnşallah nice seneleri daha böyle kutlarız :)

Nice senelere !

Minecraft PE Fan Sayfası !

Türkiye'deki En İyi MCPE Sitesi !

9 Aralık 2014 Salı

0.11.0 Geleneksel Gelecekler Listesi ! - Harita Ayarlamaları !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere elimize geçen son güncelleme bilgilerini paylaşıyoruz !

0.11.0'a Harita Ayarlama Seçenekleri Geliyor !

Bakalım Tommaso abimiz bize bu haberi nasıl vermiş :D



Çevirisi ( YarımYamalak :P ) :

" 0.11.0 için özellik ekleme çalışmaları başladı , biz bu ekrana oyunmodu ayarlama seçeneğini eklemiş olabilir veya olmayabiliriz ! "

Yani arkadaş diyor ki :

Biz bunu kesin gelecek diye duyurmuyoruz ! Gelebilir veya gelmeyebilir , kimse bize kızamaz gelmezse ( 0.10.0'daki kızgınlıktan bahsediyor :D ) . Ama bizim sizin için böyle bir fikrimiz var ( yani ben bunu dedem için değil , sizin için yapıyorum diyor :D )

Edit :


Çevirisi ;

" Güzel , harita düzenleme ekranı tamamdır ( hemde oyunmodu ayarlama seçeneği ile birlikte ) . Şimdi , botu tamamlama zamanı .. "

Yani kesin olarak geliyor :D

Gelelim ikinci habereee ;

Oyuna bot geliyor ! Yehuu :P

Bunun kanıtı ;



Üstteki resim işte :D Oyuna bu sefer kesinlikle geliyor , çünkü geçen sürümde gelmeyince oyunculardan çok büyük tepkiler almışlardı ve bu sefer böyle bir tepki istemiyorlar :)

Elimize yeni haberler geldikçe paylaşacağız :)

2 Aralık 2014 Salı

Evimm v1.2 Yayınlandı !

Evet arkadaşlar ,

Bugün Aşkın arakadaşımızın yapmış olduğu " Evimm " mapının v1.2 sürümünü sunuyorum !

Gerekli bilgiler ve güncelleme bilgileri linkte !

Link : Bana Tıkla

29 Kasım 2014 Cumartesi

Minecraft PE 0.10.4 Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !!!!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.4 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !

Giderilen buglar ;

* Multiplayer oynarken geri tuşuna bastığımızda yandaki oyuncular listesi aşağı kaydırılamıyordu . Artık kaydırılıyor !

* Harita yüklenmemesi bugu giderilmiye çalışılmış , fakat başarısız olmuş :D

* Ve birkaç bug gidermesi :P

Alın bakayım güle güle kullanın :)

Link : Minecraft PE 0.10.4 TR Edition ßyM3rt

BlockLauncher Pro 1.8.0 TR ßyM3rt - 0.10.x İle Uyumlu !!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere BlockLauncher Pro'nun 1.8.0 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !

* 0.10.x desteği geldi ! Artık 0.10.x'te de mod kullanabileceğiz !

* Güvenli moddaki türkçe yama geliştirildi !

Hadi bakalım mod tutkunları :)

Link : BlockLauncher Pro 1.8.0 TR Edition ßyM3rt

Not : Minecraft PE 0.10.4 Türkçe Yaması hazır ! Son kontroller yapılıyor :)

26 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft Dönüşüm Modu 1.7.2


Mod Hakkında:
Uyumlu olduğu Minecraft sürümleri: 1.7.2
Bu mod oyundaki her türlü mod’a dönüşmenizi sağlar. Kuşa dönüşürseniz uçabilirsiniz bile :)
Mod Kurulumu: Rar klasöründen çıkan exe dosyasını çalıştırın ve Forge’u seçip install tuşuna tıklayın.
Forge Kurulumu:
Arama kısmına %appdata% yazıp .minecraft’a girin ve içine “mods” adlı yeni bir klasör oluşturun.
Daha sonra http://files.minecraftforge.net/ adresinden 1.7.2 için forge indirin. İndirdiğiniz dosyayı açın ve Forge’u seçip İnstall tuşuna tıklayın.

(Not: Forge yoksa ilk önce Forge kurun. Daha sonra Mod’u kurun.)

Alıntıdır. (Hiçbir sorumluluk kabul etmiyoruz.)
Forge İndir TIKLA!
Minecraft Dönüşüm Modu TIKLA!

22 Kasım 2014 Cumartesi

Minecraft PE 0.10.3 Türkçe Yama ßyM3rt - Johan Saolsun :/ - MPFS

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.3 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Oyunda grafik geliştirlmiş - güya tabi - ,

* Oyundaki büyük bir bug giderilmiş - bizede söylesen bugu - ,

* Türkçeleştirme iyileştirildi .

* Yeni yerler çevirildi , hatalar düzeltildi .

Yani anlayacağınız arkadaşlar boşuna gelmiş bir güncelleme ..

Link : MCPE 0.10.3 TR Edition ßyM3rt

20 Kasım 2014 Perşembe

Minecraft PE 0.10.1 Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.1 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum :)

* 0.10.1 ile gelen hiçbir yenilik bulamadım :D Bulanlar yorum atsın yazarım .

Bu arada 0.10.x ile gelen yenilikleri öğrenmek için kanalımıza attığımız videoyu izleyebilirsiniz !

Link : MCPE 0.10.1 TR Edition ßyM3rt

19 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft PE 0.10.0 Full Sürüm Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !!!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !!!

Full sürüm ile oyuna eklenen ve şu ana kadar 0.10.0 ile oyuna eklenen özellikler yakında eklenecektir :)

* Türkçeleştirmede iyileştirmeler yapıldı .

* Sobadaki bazı yerler çevirildi !

Link : MCPE 0.10.0 TR Edition ßyM3rt

16 Kasım 2014 Pazar

Minecraft PE Nether'e Gitme - Yazılı ve Videolu Anlatım !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere Minecraft PE'de nethere nasıl gidilir onu göstereceğim ;

Yazılı Anlatım :

1. 3x3 bir alan bulun ve köşelere altın blokları koyun - 4 tane lazım altın bloğu - ,

2. Altın bloklarının arasında kalan yerlere ve ortaya kırık taş koyun - 5 tane kırık taş lazım - ,

3. Ortadaki kırık taşın üstüne " Nether Aktifleştirici " koyun - 3 elmas ve 6 demir ile yapabilirsiniz - ,

4. Altın bloklarının üstünede kırıktaş koyun - 4 tane kırık taş lazım - ,

5. Nether Aktifleştirici'nin üstüne bir kırık taş koyun ve yanlardan birer tane kırık taş daha koyun - 5 tane kırık taş lazım - ,

6. Nether Reactör'ünüz hazır !

Videolu Anlatım :


15 Kasım 2014 Cumartesi

Artık Bize Para Olarakta Bağış Yapabilirsiniz :)

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün kendimin bir PayPal hesabının olduğunu öğrendim asdfgh :D

Ve sitemiz için bu hesap üzerinden bağış toplamaya başlıyorum ..

Belki " 10 Kuruş " ile bu site için çok güzel şeyler yapabiliriz :)

Bağış yapmak isteyen arkadaşlarımızın yandaki " Bize Para Bağışı Yapmak İçin Tıklayın " yazısının altındaki " Bağış " butonuna basması yeterlidir :)

Unutmayın , 5 kuruş bile bizim için değerlidir ..

14 Kasım 2014 Cuma

Evimm v1.1 Yayınladı !

Merhaba arkadaşlar ,
Bugün sizlere Aşkın arkadaşımızın yaptığı " evimm " adlı map'in v1.1 sürümünü sunuyorum !
v1.1 İle Gelenler ;
- Haritaya ikinci bir ağaç daha eklendi !
- Eklenen ağaçla eski ağaç arasına kolaylık bakımından köprü eklendi !
Not : Map en yakın zamanda " Map Serileri " adlı sayfaya eklenecektir !
Not 2 : Bu mapa yakında kanalımızda inceleme videosu çekilecektir !

Mobil Şablon Sorunu Açıklaması !

Evet arkadaşlar ,

Bilgisayar ve tablet sürümündeki şablonumuzda yaptığımız bakım halen devam ediyor ..

Tabiii haliyle mobil şablon , bilgisayar şablonuyla oynayınca bozuldu :/

Şu anda mobil şablonundaki gidermeye çalıştığımız hatalar ;

- Sitenin arka planının yarısı görünüyor , geri kalan yerler kırmızımsı bir renkte ..

- Mobil widget sorunları var .

- Bazı cihazlarda uyum sorunları oluşuyor ..

Arkadaşlar bu geçici rahatsızlıktan dolayı hepinizden " www.minecraftpefanclub.tk Yönetimi " olarak özür dileriz ..

11 Kasım 2014 Salı

Minecraft PE 0.10.0 Build 9 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!

Evet arkadaşlar ,
Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 9 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Bug fix only asdfgh :D

Neden build 7 ve 8 sitede yok ?

Build 7 bugluydu kaldırdılar indiremedik bile :)
Build 8 çıktı ama çıktığı gibi build 9 çıktı asdf :D

Size şimdi müjdeli haber vereyim :) ;
0.10.0 FULL SÜRÜM YARIN SABAH ÇIKIYOREEEE :D YEHUU :)

Abi nerden bilion derseniz Johan söyledi ; herşey tamammış ama birşey daha lazım diyor - birşey derken ?!?! -
Johan yaklaşık üç saat önce söyledi saolsun benim yemek vaktim de baya saçma vakitlere denk geliyor :D

Not : Çıkmadı :D

Nese gelelim linke ;)


10 Kasım 2014 Pazartesi

Evimm v1.0 Yayınlandı !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere Aşkın arkadaşımızın yapmış olduğu " evimm " adlı mapı sunuyorum !

* Bu map bir tür kişisel hayal gücünün ortaya muhteşem bir şekilde ortaya çıkmış şeklidir - çok iç açıcı oldu harbiden :D - .

Mapı indirmek için aşağıdaki linke tıklayın !

Link : Map Serileri

5 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft PE 0.10.0 Build 6 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 6 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Buglar giderildi assdff :D

Link : MCPE 0.10.0 BUİLD 6 TR ßyM3rt

3 Kasım 2014 Pazartesi

Minecraft PE 0.10.0 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!!!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 5 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Sadece buglar giderildi :D

Bu Kadar Kısa Yazı Olamaz Didim !

Evet arkadaşlar ,

Şimdi elimize gelen son haberleri yazayım bari yazacak bişey yok :)

Kayık Ne Zaman Gelecek Yawww !

Kayık aldığım haberlere göre 0.11.0'a kalmış gibi görünüyor fakat Johan bize her an bir sürpriz yapabilir :)

0.10.0'a Artık Bişey Gelmeyecek Mi ?

Şu anda çoğu ihtimal gelmeyecek diyor , fakat birkaç dekorasyon eşyası gelebilir belki :/

0.10.0 Ne İçin Çıktı - Yılın Sorusu Abi :D

0.10.0 PERFORMANS için çıktı . Örneğin benin salak tipo gece olurken öyle kasıyordu ki gece olurken ve sabah şafak vakti oyunu öyle bırakıyordum ki oyun donup kapanmasın :D

Artık öyle bir sorunum yok :P

Gene örnek verelim ;

Benim salak tipo mapta dümdüz gittiğimde aşırı kasma yapıyordu . Öyle ki oyun donup kapanıyordu .

Artık donmuyor ama hala kasıyor :D

Neyse tipo kasmaya başladı yazı sonu :)

Link : Minecraft PE 0.10.0 Build 5 TR Edition ßyM3rt

Minecraft Pe Build 5

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere 0.10.0 sürümünün Build 5 versiyonunu sunuyorum.
Yenilikler:Buglar fixlendi.
Hep aynı zaten :D
Büyük ihtimal full sürümde çıkacak herşey.
Nese daha fazla uzatmadan linki veriyorum:

Build 5 By Derman

2 Kasım 2014 Pazar

Minecraft Iphone Mod 1.7.2







Mod Hakkında:

Uyumlu olduğu Minecraft sürümleri :1.7.2

* Mod sayesinde iphone telefona sahip olursunuz ve bunun sayesinde her şeyi telefondan yönetebilirsiniz..



*Örneğin istediğiniz yere bir tıklama ile TNT döşetebilirsiniz..

*Hava durumunu değişebilirsiniz..Daha fazlası için modu kurabilirsiniz :))



31 Ekim 2014 Cuma

Minecraft PE 0.10.0 Build 4 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 4 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !!

* Bu sürümde sadece buglar giderildi :D

Ama oyun hızlanmış ben sevdim açıkçası :)

Link : Minecraft PE 0.10.0 Build 4 TR ßyM3rt

28 Ekim 2014 Salı

Minecraft PE 0.10.0 Build 3 TR ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !!!!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 3 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !!

Şimdi gelelim gelen yeniliklere - tabi bunların hiçbirini ben yapmadım - ;

1. Oyunu açtığınızda siyah ekran geliyorduysa artık gelmeyecek !

2. Artık havada veya katman kayasında spawnlanma ( doğma ) yok !

3. " Gerçekçi Grafikler " ayarı kapalıyken ( yani en azdayken ) oyunu açıp , ardından ayarı açınca oyunun kapanması sorunu gitti !

Bunu biraz açayım anlamayanlar olacaktır ;

Şimdi ben bir harita kurdum diyelim . O haritada gerçekçi grafiği en az yapıyorum sonra oyundan çıkıp gene haritayı açıyorum ve gerçekçi grafiği açınca oyun kapanıyordu . Artık kapanmıyor !

4. Uzakta kalan zeminin ve suyun titrek görünüm sorunu düzeltildi !

5. Yatağa yattığınızda oyunun kapanması sorunu giderildi !

Neyse fazla uzatmadan linki vereyim :)

Link : Minecraft PE 0.10.0 Build 3 TR ßyM3rt

Ortak Map Projesi !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere sitemizin yeni başlatmış olduğu bir kampanyayı duyuruyorum !

Gerekli bilgi için tıklayın plz :)

27 Ekim 2014 Pazartesi

Minecraft Pe Build 3

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere 0.10.0 sürümünün Build 3 versiyonunu sunuyorum
Yenilikler :

Yok
Bazı düzeltmeler olmuş
Nese daha fazla uzatmadan linki veriyorum

Build 3 By Derman

23 Ekim 2014 Perşembe

Minecraft PE 0.10.0 Build 2 Türkçe Yama ßyM3rt - Gene Türkiye'de İlk !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !

* Bu sürümde sadece buglar düzeltildi - ben yapmadım :D -

* Türkçeleştirme geliştirmeleri yapıldı .

* Terrain ayarları ile oynanıldı - özel seed için :) -

* Eşya listesi %96 türkçeleştirildi !

* Ayarlar menüsü %100 türkçeleştirildi !

* Ve çok daha fazlası ...

Link : MCPE 0.10.0 Build 2 TR Edition ßyM3rt

Minecraft Pe 0.10.0 Build 2 Yayınlandı !

Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 2 versiyonunu sunuyorum !

Yenilikler :

* Birçok bug giderildi ; vagon bugu , slab bugu vs.

* Yeni eşya gelmedi ! Bu sürüm sadece bug giderme için yapıldı !

Nese fazla uzatmadan linki veriyorum ;

Link :  Build 2 By Derman

21 Ekim 2014 Salı

minecraft ve diğer oyun serverleri için ts3 sunucusu satışı

Minecraft Oyun sunucuları, Minecraft oyun serverleri ve diğer grup halinde oynanan oyunlar için oyuncuların bir biriyle anlaşmaları, haberleşmeleri çok önemlidir, Bu eskiden skype ile yapılıyordu fakat sesinn herkese ulaştırılması için skype tek başında yetmemeye başladı.



Herkesin bildiği gibi artık oyuncular Team Speak 3 ile haberleşmektedirler, ts3 serverlerı kuruldukları sunucudaki interneti kullanarak oyuncuların birbirleriyle haberleşmelerini oldukça kolaylaştırmakta. Bizde oyun oynarken ts3 kullanmatayız.

Eğer sizde oyun oynarken oyuncularla konuşmak ve koordinasyonu sağlamak istiyorsanız kendinize bir TS3 Server kiralamalısınız. Uygun fiyatlı TS3 sunucuları için  lütfen tıklayın.

20 Ekim 2014 Pazartesi

Minecraft PE 0.10.0 Build 1 Türkçe Yama ! - Türkiye'de Bir İlk Daha !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 1 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Eşya menüsü %96 türkçeleştirildi - yeni yapılarla düzeltilecek - !

* Ayarlar menüsü %100 türkçeleştirildi !

* Oyun içi performans eklemesi yapıldı - hız vs - !

Yeni builde daha 1-2 hafta var , biraz türkçe oynayalım içimiz açılsın :)

Alın size link , güle güle kullanın :)

Link : MPCE 0.10.0 Build 1 TR Edition ßyM3rt

17 Ekim 2014 Cuma

Minecraft PE 0.10.0 YENI LINK ÇALIŞMIYOR HATASI

http://www.mediafire.com/?ih6hmvnfdcttko2

Minecraft Pe 0.10.0 Sonunda !

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere merakla beklenen minecraft pe nin 0.10.0 versiyonunu sunuyorum :D
-Kötü haber malesef kayık yok :(

-Nedenini bilmiyorum koymamislar iste

Gözle görülen yenilikler ;

Brigtness ( parlaklık )

Çit kapısı ve Çit 

OpenGL 2.0

Güzel grafikler

Nese daha fazla uzatmadan linki veriyorum.

15 Ekim 2014 Çarşamba

Minecraft 1.8 İndir [Full Sürüm]



Minecraft uzun süredir beklediğimiz 1.8 sürümünü piyasaya çıkardı. Bizde hızlı bir şekilde oyunu test ederek full versiyonunu sizin için hazırladık. Resimli anlatımından , oyun desteğine her şeyi bu konuda bulabilirsiniz. Minecraft 1.8 ile yeni özelliklere de sahip olacaksınız. Bunları öğrenmek için konumuzu dikkatli okumanızı tavsiye ediyoruz.

Minecraft 1.8 Yeni Özellikleri

    • Granit, andezit ve diyorit taş eklendi.
    • Demir kapakçık eklendi.Balçık blok eklendi.
    • Prismarine ve deniz feneri bloğu eklendi.
    • Okyanus anıtı eklendi.
    • Kırmızı kumtaşı eklendi.
    • Afiş eklendi.
    • Zırh stantları eklendi.
    • Kaba kum eklendi. (Üzerinde çim yetişmez)
    • Yeni yaratık! Guardian eklendi.
    • Yeni yaratık! Endermite eklendi.
    • Tavşanlar eklendi.
    • Koyun eti ve pişmiş kuzu eklendi.
    • Köylüler artık ekinleri biçip tekrar ekecek.
    • Yosunlu Cobblestone ve Cobblestone Taş Tuğlalar artık üretilebilecek.
    • Kırılmış Taş Tuğla artık üretilebilecek.
    • Kapı ve çitlerin artık tahta çeşitleri var.
    • Sünger blok artık su emiyor.
    • Oyuna seyirci modu eklendi. (Gamemode 3)
    • Yeni bir başarım eklendi.
    • Özelleştirilmiş dünya modu eklendi.
    • Debug Mode dünya modu eklendi. (Gizli)
    • Dünya sınırları artık belli.
    • /blockdata komutu eklendi.
    • /clone komutu eklendi.
    • /execute komutu eklendi.
    • /fill komutu eklendi.
    • /particle komutu eklendi.
    • /testforblocks komutu eklendi.
    • /title komutu eklendi.
    • /trigger komutu eklendi.
    • /worldborder komutu eklendi.
    • /stats komutu eklendi.
    • Özel haritalar kilitlenebilir.
    • 3 yeni istatistik eklendi.
    • Artık skinler ile karakterin sağ bacağı, sol bacağı, sağ kolu, sol kolu bağımsız düzenlenebiliyor.
    • Alex adında küçük karakter eklendi.
    • Minecraft Realms'te artık harita yükleyebileceksiniz.
    • Zorluk ayarı sadece o dünyaya özgü olur.
    • Köylü ticareti ve örs tamiri düzenlendi.
    • Oyunun kasma problemlerinin çoğu giderildi.
    • Görüş mesafesi 512 bloğa çıkarıldı.
    • Sunucu listesi geliştirildi.
    • Düğmeler artık tavana yerleştirilebilir.

Minecraft 1.8 Kurulumu




İndirdiğiniz dosyayı rar dosyasından çıkarın. Rardan çıkan dosyanın içinde Minecraft 1.8.exe dosyasını göreceksiniz. Bu dosya 8 farklı virüs programı ile test edilmiştir. SETUP DOSYASINDA VİRÜS BULUNMAMAKTADIR. Setup 'a tıkladıktan sonra böyle bir ekran karşınıza gelecek.






Bu pencere açılınca Next diyerek devam ediyoruz.







Burada direk next diyerek devam edin. İsterseniz başka bir hardisk 'e de buradan seçerek kaydedebiliriniz.






Burayı Next diyerek geçiyoruz. Sonrasında çıkan pencerede de İnstall dedikten sonra kurulum başlayacaktır. Oyunun Minecraft 1.7.2 olarak görünmesiini sorun etmeyin. Çünkü oyun bütün sürümleri oynayabilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır. Oyunu yapan firmanın web sitesi bir sefere magsus açılacaktır panik yapmayın.






Artık Finish dediğinizde Launch seçeneği seçili ise oyun otomatik açılacaktır. 

BURDAN SONRA LÜTFEN DİKKATLİ TAKİP EDİN

Minecraft yazısı açılacaktır. Bu bilgisayarınızın durumuna göre uzun sürebilir. Sonrasında bir kaç yükleme yapacaktır. Bu kısa yüklemeler bütün sürümlere uyumlu olması içindir. 






Oyunda görülmesini istediğiniz isminizi yazarak play deyin.







tam burada Versiyon yazan kısımda 1.8 'i seçerek Play diyorsunuz. Sonrasında Minecraft 1.8 artık sizde yüklenmiş olacaktır. Şöyle bir sayfa açılıyorsa güle güle kullanın.








Biz üşenmeden her detayı ile size oyunu anlattık. SİZDE BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN.

Bedava indirmek için aşağıdaki linke tıklayın.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>    Minecraft 1.8 İndir   <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


BUGÜNE KADAR MİLYONLARCA KİŞİ MİNECRAFT SÜRÜMLERİNİ SİTEMİZDEN GÜVENLE İNDİRMİŞTİR. OYUN İLE İLGİLİ HER ŞEYİ ÇEKİNMEDEN KONU ALTINDA SORABİLİRSİNİZ. LÜTFEN EMEĞE SAYGI BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN.





14 Ekim 2014 Salı

0.10.0'a Parlaklık Ayarı Eklendi ! - Sonunda Bea :D

Evet arkadaşlar ,

Johan ile Tommaso kaşınıp yeni şeyler ekleme isteklerini harekete geçirmişler :D





0.10.0 İle İlgili Son Haber ;



Çevirisi ( by Baran ) :

"Bu hafta 0.10.0 buglarını düzeltmedeki son hafta ! Ayrıca bugün parlaklık ayarı eklendi !"

Yani ?

Artık oyunda parlaklık ayarlanacak !

Peki ne zaman çıkacak ?

Johan'ın dediğine göre bu hafta son hafta , yani ya bu hafta ya da bir sonraki hafta çıkacak !

Tüm mcpe bağımlılarından özür diliyoruz :D

13 Ekim 2014 Pazartesi

0.10.0'da Artık Creative'dede Gece Olacak !

Evet arkadaşlar,

Elimize gelen son haber işte karşınızda ;

Şu anda telefondan yazıyorum yani resmi nereye koydu bilmiyorum.

Resimde Tommaso güzel haberi veriyor!

Creativede artık gece de olacak!

Bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum :)

Bknz : Yorum :D

Evet , Artık Mutlu Sona Birkaç Saat Kaldı :)

Evet arkadaşlar ,

0.10.0 Sürümünün çıkmasına sadece bilmemne kadar saat kaldı :D

Şimdi diyeceksiniz nerden anladın ?

Bana kuşlardan haber geldi asfdadsffds :D Şaka la şaka haber ajansından haber geldi .

Ayrıca Tommaso twitterden paylaşmış , ama ben bulamadım o tweeti :d

Amannn neyse yarın geliyor ama şimdi size ne düşüyor ?

Şimdi şöyle diyeyim ; Ben saat 8'den itibaren falan tüm heryeri takip edeceğim . Ayrıca orjinal sürümü kuracağım telefonuma - çünkü güncelleme gelince google play uyarsın diye :P - Ayrıca site adminleri tüm gün açık olacaklar - umarım :D -

Zeynel gör bunu :D

Arkadaşlar şimdi size düşen şu ; Siteyi mümkünse saat 8'den itibaren , değilse yarın ziyaret edin .

Ayrıca bize destek olmak için arkadaşlarınıza falan söyleyin :)

İlk build çıktığında ilk bu siteye geleceğinden emin olmayın :D Çünkü bazı siteler - tabii ki türk siteleri değiller ama genede yiğidin hakkını yemeyelim - çıktığı dakika indirip apk çıkartıp koyuyorlar . 

Şimdilik bu kadar . Yarın görüşürüz millet :D

10 Ekim 2014 Cuma

0.10.0 Hakkında Yeni Haberler - Siz İstediniz :D

Evet arkadaşcıklar :D

Bugün sizlere sizin isteğiniz doğrultusunda 0.10.0 hakkındaki yeni ve güncel haberleri vereceğim - yani siz kaşındınız berbat haberler -

Birinci haberimiz ;

0.10.0'a Daha En Az 2-3 Gün Var !

Neden ?

Ahanda Johan pisliğinin paylaştığı resim ve çevirisi ;




Çevirisi ( Baran Özavcı saolsun :) ;

" Yeni ışıklandırma neredeyse tamamlandı , sadece 0.10.0 için birkaç şeyi daha düzeltmemiz gerekiyor ! "

Yani bu da demek oluyor ki Johan işten atılabilir :D Şaka la şaka :)

İkinci habere gelelim ;

Sitemizin arka planı değişti !

Üçüncü haber ise ;

Sitemize yeni sayfa eklendi ; Sohbet . Sayfaya girdiğinizde gerekli açıklamayı görürsünüz :)

Not : Buraya sadece sitenin arka planı ile ilgili yorum atın , gerisini sohbet bölümünden konuşalım !

minecraft indirme siteleri


Google'da aradığınızda birden fazla minecraft indirme sitesi olduğunu görebilirsiniz, bu sitelerin bir çoğu size farklı dosyalar aracılığı ile minecraft indirdiğinizi sanarak virüslü dosyalar göndermeye çalışmaktadır.

Eğer güvenilir bir minecraft indirme sitesi arıyorsanız http://minecraftindir.club adresindeki siteyi tavsiye edebiliriz, reklamlara boğulmadan sadece minecraft indirmeniz için hazırlanmış sade bir sitedir.


5 Ekim 2014 Pazar

Minecraft 1.8 İndir


Minecraft 1.8 ve tüm versiyonları indirebileceğiniz link aşağıdadır, videoyu seyrettikten sonra indirdiğiniz launcher'in sol alt tarafında bulunan açılan kutuyu açıp 1.8 'seçin ve başla deyin!

indirmek için tıklayın!

3 Ekim 2014 Cuma

Yandık - 0.10.0 En Az Bir Hafta Sonra Çıkacak !!!!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere berbat bir haber vereceğim - kalp hastalığı olanlar okumasın :D -




Pislik Johan bakın twitter'den ne paylaşmış ;



Şimdi gelelim ölümcül haberin çevirisine ;

" Yeni ışıklandırma üzerinde baya çalıştık , ama olması gerektiği gibi çalışabilmesi için hala birkaç gün çalışmamız gerekiyor ! Haftaya ekran görüntüleri geliyor ! - insanları kurtarma çabası - " .

Şimdi gelelim yeni ışıklandırma ne ?

Bilmiyorum :D

Johan kafasına göre yeni bişey uydurmuş . Heralde parlaklık ayarı falan filan gibi bir ayar yapacak galiba :/

Yani , şimdi biz 1 hafta daha mı bekleyeceğiz - hemde sadece ekran görüntüsü için - ?!?

Evet , maalesef Johan kardeş bizi öldürmek istiyor . Minecraft PE piyasasını yok etme çabalarında :D

Benim Tahminim Ne ?

Bence tam sürüm 1 ay sonra falan gelir ( build olmayan ha ) çünkü bu sürüm baya saçma olacak gibime geliyor ve Johan saçma işleri batırmada usta bir şahsiyet .

Not : Çeviriler için Baran Özavcı'ya teşekkür ederim :)

İyi mcpe oynamalar demişim ama mcpe gelmeyecek gibi görünüyor !

Minecraft PE Fan Sayfası Kaçış Map'ına Sponsor Oldu !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sitemiz tarafından " Kaçış " adlı map serisine 100.00 TL karşılığında sınırsız sponsor olundu !

Şaka lan şaka para almadık zorla istedi arkadaş :D

Şimdi ne olacak ?

Bu map serisinin yeni sürümü çıktığında sitemizde yayınlanacak . Ayrıca map serisi tarafımızca reklam şeklinde yayınlanabilir ( 99999999 $ verirse arkadaş tabii ) .

Sponsor olmak için ne lazım ?

1. Neyle başvurmak istiyorsanız ( uygulama , map falan ) onun hakkında olabildiğince ayrıntılı bir açıklamayı ;

A : minecraftpeturkey@outlook.com adresine e-posta olarak 

B : Adminlerden birinin facebook adresine mesaj olarak 

C : Buraya yorum yaparak 

Göndermeniz gerekmektedir .

İyi mcpe oynamalar ...

30 Eylül 2014 Salı

0.10.0 Ne Zaman Çıkıyor ? - Bi Çıkamadı :S

Merhaba arkadaşlar ,

Geçen günkü Tommaso'nun yalan haberi sayesinde iyi bir kazık yemiştik hatırlarsanız :D

Şimdi bu arkadaş gene bir haber paylaştı ve gecikmenin sebebinin çok saçma bir bug olduğu anlaşıldı .

Bu bug neydi peki ?




İşte zavallı Tommaso'nun twitter adresinde paylaştığı resimcik ;



Şimdi geldik bu yabancı kardeşin ne dediğine :D ;

Beta grubuna 2-3 güne kadar gelecek , fakat şu anda " gök yüzünde doğma " bugu üzerinde çalışıyoruz !

Siz zaten hep çalışıyorsunuz abi ?!?

Abi oyuna bişey eklemiyorsunuz hemde bizi salak buglarla oyalıyorsunuz .

Denecek söz kalmadı bu yazı hakkında :(

Yani ? Ne zaman çıkacak arkadaşım onu söyle sen ?

0.10.0 Build 1 2-3 bilemedin 4 güne kadar çıkar heralde ...

Yani artık siteyi hep takip ediyoruz millet 0.9.x'teki gibi yapacağız , her build gelecek :)

Hadi bakalım .

27 Eylül 2014 Cumartesi

Artık Tommaso'da Johanın Safına Geçti - Yalancılar :D

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere bugün yaptığım bir keşfi söyleyeceğim :P

Şimdi hepimiz Johan kardeşi yalancı diye biliriz - malum arkadaş müthiş atıyor -

Bu son haberi ile de Tommaso yarı yalancı safına geçti - Bknz : Bu yazıdan bir önceki yazı .

Aslında aksaklık olabilir demişti ama sen insanları heveslendiriyorsun yani bizde seni yalancı ilan etme hakkına resmen sahip oluyoruz :D

Tamam nese bu kadar espri yeter :)

Not : 0.10.0 en geç bu hafta çıkacak - tabi build olarak -

25 Eylül 2014 Perşembe

0.10.0 Beta Testerlar İçin YARIN ÇIKIYOR !!!!

Merhaba arkadaşlar ,

Başlıktanda anlayacağınız gibi 0.10.0 eğer rastgele gecikmeler olmaz ise bu cuma yani yarın çıkıyor !




Şimdi Haberi Nasıl Aldığımıza Gelelim ;


Şimdi gelelim tercümesine ;

İyi haber ! 0.10 bu cuma beta grubuna açılacak !

Bende tester olduğuma göre bana da gelecek :P

Şimdi diyeceksiniz ki MeRt Abi bize deeeeee verrrrr :D

Vericem lan korkmayın :D Ama çıktığı gibi indirme fırsatım olmayabilir , malum evde wifi denen şey yok ( fakirik biz :D ) .

Şimdi son eklenenlere gelelim ;

Not : Bunlar en son elime ulaşanlar , size gelen haberler varsa yorum olarak yazabilirsiniz .


Yeni su animasyonu ;



Bu videoda da görüldüğü gibi yeni bir su animasyonu eklendi artık oyun bilgisayarda ki sürüme benzemeye başladı !

Kayık :

Kayık geldiğini yazmıştık zaten :P

Bu arada kayık kesin geliyor onu da söyleyeyim :D

Yeni optimizasyon :

Bu da oyundaki durduk yere yerleri kesme bugunu falan kaldıracak .

Ayrıca kasmalar azalacak .

OpenGL 2.0 - BURASI ÖNEMLİ - :

Evet arkadaşlar ,


Şimdiii , önce opengl nedir onu söyleyelim ;

OpenGL , bir grafik kütüphanesi yani kısaca arabirimidir .

Ekran kartlarında ( yeni adıyla grafik kartlarında ) sunulan bir yazılımdır .

OpenGL'nin şu anki son sürümü 4.4'dür ancak , çoğu cihaz ( android diyorum ) en yüksek 2.0 kaldırıyor .

Şimdi esas konuya gelelim .

Arkadaşlar bu özelliği şu anda piyasada bulunan akıllı telefonları %35'i desteklemiyor !

Şimdi diyeceksiniz ki nerden anlıycam benim telefonun / tabletin opengl'sini ?

Google Play'de Hardware Info diye bir program var . 400 KB falan . Onu indirin aşağılarda görürsünüz zaten . Ordaki en yüksek değer sizin grafik kartınızın hangi opengl'ye uyarlı olduğunu söyler .

Şimdi benim bildiğim çok cihaz yok . Ama örnek isterseniz Nur Pad denilen tablet .

Şunu da söyleyeyim Nur Pad denilen çin malı ezme bir tablettir , içinde birsürü uygulama ile gelir ve en önemlisi verdiğiniz paraya bile değmez .

Bu tablet herkesin bildiği Hill Climb Racing uygulamasını bile açamıyor - Hill Climb Racing'te OpenGL 2.0 istiyor -

Peki Minecraft'a Niye OpenGL 2.0 Geldi ki ? Johan'ın Zoru Ne ?!?

Arkadaşlar , Minecraft gün geçtikçe gelişiyor . Son güncelleme ile de oyun hepten kasmaya başladı .

Bunu çoğu kişi farketmiştir - Şimdi gelip bana abi bende ipad var kasmıyor falan demeyin ben zengin olmayan insanları kastediyorum ( örneğin ben ) - .

OpenGL 2.0 , 1.1 sürümünden daha yeni ve birçok keskin grafiği çok rahat bir şekilde çalıştırabiliyor.

Bu yüzden eklediler .

Not : OpenGL 2.0 daha fazla şarj yer 1.1'den :P

Pekii , cihazı uyumsuz olanlar nabacak ?

İki seçenek var .

1. Ya ekran kartınızı değiştireceksiniz .

2. Yada cihazı sokaktaki çöp kutusuna baskettttt diye bağırarak atacaksınız .

Hadi herkese geçmiş olsun :)


24 Eylül 2014 Çarşamba

Olleyy ! - Artık Minecraft Pocket Edition Daha Fazla Cihazla Uyumlu Oldu :)

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün elime gelen bir haberi daha sizlerle paylaşmak istiyorum ;

Şimdii , çok sorulan bir soru vardı ; Minecraft PE iPhone 6 ve Android L ( Android 5.0 ) ile uyumlu olacak mı diye ...

İşte şimdi cevabı geldi ;







Şimdi size tercüme ediyorum ( aynı zamanda ne olup ne bittiğini de anlatacam :) ;

En üstte Tom demiş ki ( galiba emin değilim ) : iPhone 6 ve iPhone 6 Plus ( + ) için yeni yükleniyor ekranı ( ilk açılış ekranı ) ekleniyor .

Amaç ne ?

Daha okunaklı Apple simgesi falan filan diyor boşverin orayı .

İkinci mesajta Jacob diye biri ( adam ünlü oldu :D ) şöyle sormuş - alın size kral soru - :

- Tom abi iPhone 4 için artık uyumluluk gelir heralde diyor ( bence 6 yerine 4 yazmış ama genede 4 için uyumluluk sorunu malum zaten ) .

Tom da üçüncü mesajta demiş ki ;

- Hayır , biz şu an iPhone 6 için uyumluluk yapmaya çalışıyoruz / ekliyoruz gibi bişey demiş :P

Yani buradan ne çıkarıyoruz ?

Tom tam üçkağatçı :D Sırf iPhone 6 yeni diye insanlar ona para yağdırsın diye ilk iPhone 6'ya destek veriyor :D

Burayı okumasanızda olur !!

Şimdi neden Tom üçkağatçı abi ?

Şimdi insanlar iPhone 4'ü elden çıkarıp iPhone 6 almayacak mı ? Alacak .

Eee ? Şimdi Tom ilk önce iPhone 4'e destek verse insanlar der ki ; Bu salaklara kalırsak Minecraft PE oynayamayız . Bizde almayalım ki boşa para gitmesin .

Eğer öyle olursa nolur ? Microsoft Tom'u işten atar :DDD

Kendinize iyi bakın bakalım yeni haberlere de hazır olun :)

21 Eylül 2014 Pazar

Aboww - 0.10.0'da Kayık Mı Geliyor La :D

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere bir haberi vermek istiyorum .

Bu Tommaso Checchi'nin twitter adresinden paylaştığı resim ;





Bu niye trene benziyor lan ?!?!

Çünküüü , bu gerçek kayık değil ( bunu kayık sanan saflara ithaf olunur :D ) .

Neden böyle diye sorarsanız çünkü şu an oyun beta ve adamlar hemen koymaya uğraşmıyor ( bende uğraşmazdım zaten :) .

Şimdi daha ayrıntısına inelim ;


Bu kayık ( sanki farklı kayık ) 5 tane tahta ile yapılacak ve bilgisayardaki gibi olacak .

Kontrol ;

Trene binerken nasıl yapıyorsak , koyunun yününü alırken nasıl yapıyorsak bunu da aynı sistemle yapacağız .

Ayrıca kontrol için kürek tarzı bir alet gelebilirmiş ?

Bence öyle bir alet gelmesi biraz zor çünkü resimde stevenin elindeki kürek :D


Ne yani kürekle mi sürecez kayığı ?

Yaw bu kadar soru sormasana bana :D

Ne biliyim ben Johan'ın yanında mı yaşıyorum .


Şimdi harbiden geliyor mu bu ?

Bilmiyoruz . Ama 1.0.0'a kadar gelecek yani onu biliyoruz .


Peki KESİN hangi sürümde gelir ?

Büyük ihtimal 0.10.0 , eğer olmazsa 0.11.0 ( bir bu eksikti :D ) sürümünde gelecek .


Yani buradan ne çıkarıyoruzzzz ?

Demek ki 1.0.0'a daha iki sürüm var .

Şimdi desek ki 0.10.0 iki ay sonra çıksa ,

0.11.0'da ondan 5 ay sonra falan çıksa ,

Demek ki daha 1.0.0'a 7-8 ay var ( kesin değil tahminen ) .

Hadi bakalım kendinize iyi bakın :D

19 Eylül 2014 Cuma

Bedava Minecraft Premium Skinler - 20,000 adet!


20,000 Premium Karakter Nick Listesi

aşağıdaki bağlantıdan indirebileceğiniz karakter listesi size farklı premium karakterleriyle oyuna girmenizi ve dolayısıyla bu karakterlere ait skin'leri kullanmanızı sağlayacak. Karakterleri tek tek oyuna girerek deneyebileceğiniz gibi web üzerinden adresinden http://minecraft-skin-viewer.com/ online kontrol edebilirsiniz. 

indirmek için bağlantıyı tıklayın: http://rklm.co/4qOyew

Herkese iyi minecraft serüvenleri!!

18 Eylül 2014 Perşembe

Artık Bize Beleşe Bağış Yapabilirsiniz :)

Merhaba arkadaşlar ,

Bir kısmınız bilir , Google'ın AdSense adında bir hizmeti var .

Google reklamlarını yayınlayarak para kazanabiliyorsunuz :)



Peki bununla ne alaka ?!?

Arkadaşlar , bende kendime bu hesaptan açtım ve şu an hesabım aktif durumda .

Yan tarafa bakarsanız sayacın altına reklam konulmuş durumda .

O reklamlara her tıkladığınızda biz 0.06 TL gibi bir para kazanıyoruz .

O yüzden sizden ricamız her siteye girişinizde 5-10 kere reklama basarsanız bize büyük destek vermiş olursunuz :)

Peki reklama arka arkaya mı tıklayacağız ?

Hayır .

Tıklarınızın bir işe yaraması için şunu yapmanız gerek .

1) Bir reklama tıklayın .

2) Açılan sayfayı kapatın gitsin :P

3) Siteyi yeniden yükleyin ( veya F5 yapın )

4) Sonra yeniden reklama tıklayın .

Eğer böyle yapmazsanız ilk tıktan sonrası kabul edilmiyor - Google akıllı tabii :) -

Peki ben ne zaman para kazanabilcem ?

Arkadaşlar AdSense 200 TL'den önce para vermiyor - çok fazla bu ya -

Bende şu an 1,79 TL yapmış durumdayım .

Sizde bize destek verirseniz bu site için çok büyük hayallerim var - tabi 200 TL'yi on sene sonra yapmazsam :D - .

16 Eylül 2014 Salı

Upload Sitesi Gene Değişti - Bıktım Valla :D

Merhaba arkadaşlar ,

Benim yani MeRt Abi'nizin dosya yükleme sitesi değişiyor !

* Şu anda apkler için Mediafire , apk harici dosyalar için ise Dosya.tc'yi kullanıyorum !

Mega'dan Memnun Değil miydin ?

Hayır , çok memnundum ama indirme sayısını görmem lazım . Bir dosyanın ne kadar indirmeye ulaştığını görürsem bir fikir sahibi olurum .

Örneğin ; Kayıp Mert PocketMine-MP'den daha az indiriliyor .

Bende PocketMine-MP için daha vakit ayırıyorum .

İyi mcpe oynamalar !!!

15 Eylül 2014 Pazartesi

Minecraft ne kadara satıldı ???


Mojang sitesinde yaptığı duyuru ile şirketin Microsoft tarafından satın alındığını doğruladı.
Microsoft, Minecraft’ı geliştiren İsveçli oyun stüdyosu Mojang’ı 2,5 milyar dolar karşılığında bünyesine kattı.
2,5 milyar dolar karşılığında gerçekleştirilen satın alma, Xbox’ın patronu Phil Spencer tarafından duyuruldu. Mojang’ın üç kurucusu da satın almanın ardından görevlerinden ayrılacaklar. Giderken oyunun hayranlarına verdikleri mesajda ise “her şey iyi olacak” dediler.
Geliştirici ekipten Notch, Carl ve Jakob şirketten ayrılacak. Şirketin diğer çalışanlarının ise Minecraft’ta mı yoksa diğer projelerde mi görev alacağı şimdilik belirsiz.

Alıntıdır.

13 Eylül 2014 Cumartesi

PocketMine-MP 2.1.2 TR ßyM3rt - Sürprize Bak :D

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere PocketMine-MP uygulamasının 2.1.2 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !


Lan yalancı Mert bize türkçeleştirme bitti demiştin , ne iş bu ?

* Arkadaşlar telefonu formatlayıp bir daha indireyim dedim . Ya formattan dolayı yada yeni güncelleme gelmesinden dolayı oldu bilmiyorum . Ama oldu ya ona bakın siz :D

Neyse şimdi eklenenlere gelelim ;

* Farklı sürüm seçenekleri eklendi . İlk açılışta farklı paket seçebiliyoruz artık :)

* Server lagları yeni sürümlerde tamamen giderilecek . Öyle açıklandı .

* Uygulama dosya boyutu arttırıldı :P

Şimdi gelelim paketlere ;

1. Hazır Paket ;

Bu pakette uygulamanın apk dosyası ve server dosyaları var .

Kurulum :

Arşivi bir yere çıkartın . İçindeki apk dosyasını kurun ve ardında " PocketMine " klasörünü " sdcard / " dizinine atın .

Ondan sonra uygulamaya girin ve tamamdır :)

Not : Bu paketteki server dosyaları 0.8.1 için uyumludur . Nedeni ise 0.9.5 için server paketleri daha beta aşamasında ve birçok hatası var .

2. Sadece Apk'li Paket :

Bu pakette sadece uygulamanın apk dosyası vardır . Yani versiyon seçme ve kurma işlemini siz yaparsınız .



İyi mcpe oynamalar :)

12 Eylül 2014 Cuma

Minecraft Map Arşivi V2.1

Merhaba Arkadaşlar ;
Map Arayıpta Bulamayanlar İçin Bir Map Arşivi Hazırlamıştık.Ona Gereken İlgi Geldiğini Görmüş Ve Sizler İçin Map Arşivi V2'yi Yayınlamıştım Ancak İndiren Arkadaşlardan Birkaç Hata Bildirimi Aldım.Bu Yüzden Ondaki Hataları Düzelterek Sizin İçin Map Arşivi V2.1'i Hazırladım.



Bu Arşivde Tam 25 Map Var Hepside Geniş Ve Birbirinden Güzel Maplar.Bunada Gerekn İlgi Gelirse Map Arşivi V3'ü Pek Yakında Yayınlarız.Mapların Resimlerini Vermiyorum Süpriz Olsun Ama Emin Olun Maplar Çok Güzel Maplar.Arşivin İçindeki Maplar ;
-Ada
-Aynalı Mağralar
-Balık Kelsesi
-Dairesel Kasaba (Creative)
-Dairesel Kasaba (Survival)
-Derin Okyanus
-Elf Şehri
-Gladyatör Okulu V1
-Hamster Kaçışı V1
-Harikalar Treni Lunapark
-Kaçış Ve Dövüş V1.1
-Kanyon
-Korucu Top Parkı
-Küp Map
-Müthiş Hayatta Kalma
-Nether Kabusu
-Notch Tepesi
-Ölüm Toprakları
-PlayBoy
-Pro Parkur V1
-QQ@@
-Sihirli Putt Putt
-Süper Yuva Labirenti
-Yoğun Orman
-Yuva

Kurulum ;
-Dosyaları Rardan Çıkartın.
-Map Klasörlerinden Birini sdcard/games/com.mojang/minecraftworld Klasörüne Atın.
-Oyuna Giriş Yapın.Bir Hesap Açılmış Olacak.
-Hesaba Giriş Yaparak Oynayın

Not:Map Arşivini Kurabilmeniz İçin .rar Formatını Destekleyen Bir Dosya Yöneticisini Yüklemeniz Lazım.Ben Size Es Dosya Yöneticisini Öneririm.

Media Fire'den İndirmek İçin Tıkla

Dosya Tc'den İndirmek İçin Tıkla




Sayfa Düzenlemeleri

Merhaba Arkadaşlar ;
Birkaç Kişiden Çok Fazla Menu Olduğu İle İlgili Şikayetler Aldım.Bu Yüzden Bir Kaç Menüyü Küçülttüm.Yaptığım Değişiklikler ;

-Sorularınız Bölümü Kaldırıldı . Sorularınızı Bize İletişim Bölümünden İletebilirsiniz.

-Yan Sitelerimiz Ve İletişim Adreslerimiz İletişim Bölümüne Eklendi.Orada Tüm Adminlerin Hesap Adreslerini Bulabilirsiniz.

-Melikhanİnfo Adlı Sayfa Kaldırıldı Onun Yerine Tüm Android Uygulamalar Android Uygulamaları Bölümünde Yayınlanacaktır.

-Bize Gönderilen Tüm Maplar Ve Map Serileri Map Serileri Bölümümüzde Yayınlanacaktır...

7 Eylül 2014 Pazar

Minecraft severler minecraft hakkında yeni haberlerimiz var!

Oyun dünyasında herkesi şaşırtan bir şekilde tüm oyunları geride bırakan Minecraft, 02 Eylül itibariyle yeni güncelleme ile tekrar kendini gösterdi, bu güncelleme aynı zamanda PC içinde duyuruldu, 300 gündür geliştirme aşamasında olan bu geliştirme ile birlikte yeni gelişmeler de oyunculara duyuruldu.Bunlardan en büyüğü ve eğlencelisi oyuna tavşan eklenmesi, Güncellemenin getirdiği tüm özellikleri aşağıya derlemeye çalıştık. bir göz atın.

İşte oyunda büyük değişiklikler bir listesi:

  1. Granit, Andezit ve Diyorit taş bloklar, 
  2. Balçık Blok 
  3. Demir Kapaklı 
  4. Katma Prismarine ve Deniz Fener blokları 
  5. Okyanus Anıtı
  6. Kırmızı Kumtaşı 
  7. Zırh Standları 
  8. Kaba Kum (üzerinde çim büyümez) 
  9. Endermite mob 
  10. Tavşanlar, 
  11. Katma Koyun ve Pişmiş kuzu 
  12. Köylüler ekinlerini biçebilecek ve yenilerini dikebilecek
  13. Yosunlu Cobblestone ve yosunlu Taş Tuğlalar oyuncular tarafından yapılabilir.
  14. Kırma Taş Tuğla artık oyuncular tarafından yapılabilir.
  15. Kapı ve çitler şimdi tüm ahşap türü varyantları eklendi. 
  16. Sünger blok, su emme yeteneğini kazanmış ve ıslak kalabilme özelliği
  17. Oyun izleme modu F3 tuşu(oyun modu 3) 
  18. Küçük kolları ile yeni bir oyuncu modeli, ve Alex adında yeni bir oyuncu cilt Eklenenler? 
  19. Görünür cildin ne parçaları yapılandırmak için seçenekleri  
  20. Bloklar şimdi kaynak paketleri özel görsel varyasyonlarını olabilir 
  21. Minecraft Realms artık bir etkinlik grafiği var, böylece çevrimiçi olmuştur kim olduğunu görebilirsiniz 
  22. Minecraft Realms şimdi size haritalar yüklemenize olanak tanır 
  23. Zorluk ayarı dünya başına kaydedilir ve isteseydi kilitlenebilir 
  24. Büyüleyici şimdi seviyelerini Enchantment ek lapis lazuli maliyeti, redone 
  25. Köylü ticaret yeniden düzenlendi.
  26. Örs tamiri yeniden düzenlendi.
  27. istemci tarafı hızlandırılmış performans
  28. Sunucu listesi geliştirildi 



Minecraft PE Fan Sayfası ve YouTube Kanalı Halka Açılış Kampanyası !

Merhaba arkadaşlar ,

Minecraft Pocket Edition hakkında video çekin , bende kanala sizin adınızla koyayım videoyu .

Video Koyma Şartları :

1. Herhangi bir site , facebook adresi , link vb gibi şeyler video içinde bulunursa video kanala konulmaz ! - Ben izliycem bütün videoları :P -

2. Video Minecraft PE hakkında olmak zorundadır !

3. Video boyutu 100 - 150 MB'ı geçmesin , çünkü internet kotalı - ki 100 MB video ortalama 8-10 dakika eder .

4. Video çözünürlüğü en az 480x320 olmak zorundadır - benim videolar kadar yani -

Peki sitede neler olacak - halka ne yapçan sitende MeRt Abi - ?

Yeni bir map serisi yapanlara destek amaçlı olarak sitede yayınlanma hakkı verilecektir !

Mapta / Haritada sadece şunlar olabilir ;

1. Facebook adresiniz ,

2. Adınız Soyadınız ,

3. Serinin adı ve sürümü ,

4. Ve mapın geri kalan kısmı - üçkağatçılık olsun diye kuytuya köşeye yok benim sitem bu falan yazan map yapayım demeyin sakın çünkü hepsini oynayıp koyacam :P -

Map serilerini ve videoları ya buraya yorum olarak ya da facebook adresime mesaj olarak atın .

Not : Map serilerini ve videoları adam gibi bir siteye upload edin - turbobit falan olmasın - !

YouTube Kanalımızın Linki : Minecraft PE Fan Sayfası - MPFS ( YouTube )

Minecraft 1.8 İndir Full İndir Teklink




6 Eylül 2014 Cumartesi

Benimle Sorunu Olan Benimle Halletsin...

Merhaba Arkadaşlar ;
İlk Olarak Siteyi Takip Eden Tabiki Düzgün Arkadaşlarımız Var , Lütfen Onlar Bu Söylediklerimi Üzerlerine Alınmasınlar . Ben Bunları Kendini Adam Sanıp Adminlerin Arkasına Saklananlara Söylüyorum.Birkaç Kişinin Benim Hakkında Diğer Adminlere Şikayette Bulunduğunu Fark Ettim.Bu Yüzden Bu Yayını Atmaya Karar Verdim.
 
  İlk Olarak Siteye Attığım Şeyler Kişisel Paylaşımlar Değil.
 
  İkinci Olarak Adamlık Başkasının Arkasından Konuşup Adminlerin Arkasına Saklanmakla Olmuyor , Yiyosa Özelden Bana Mesaj Atın Aramızda Halledelim.
 
  Üçüncü Olarak Yeni Alınan Adminlerden Tek Paylaşım Yapan Benim.Diğer Adminlerin Hiç Paylaşım Yaptığını Görmedim.Mert Yücedag Admin Hariç.
 
Site İçin Ne Yaptığımı Bilmek İsterseniz ;

-Map Arsivi V2 İçin Çalışıyorum Minecraft Pe Mapları Bulmak Sandığınız Kadar Kolay Değil

-Yeni Yayınlayacağım Mod Arşivi İçin Hazırlık Yapıyorum.

-Map Serisi Hazırlayanlarla Görüşüyorum.

Eğer Şikayet Edenler Bunlardan Daha İyisini Yapabiliyolarsa Buyursunlar Bide Onları Görelim...

 

5 Eylül 2014 Cuma

BlockLauncher Pro 1.7.9 TR ßyM3rt - GÜNCELLENDİ !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere BlockLauncher Pro uygulamasının 1.7.9 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* APK Yamaları özelliği eklendi !

* Buglar giderildi !

İnceleme videosu için bknz : BlockLauncher Pro 1.7.9 Güncellemesi İle Gelenler ( Video )

Link : BlockLauncher Pro 1.7.9 TR ßyM3rt

3 Eylül 2014 Çarşamba

Minecraft 1.8 Yenilikleri - Minecraft 1.8 çıktı, peki yeni sürümde oyuncuları neler bekliyor?

Minecraft 1.8 çıktı, peki yeni sürümde oyuncuları neler bekliyor?


Minecraft severler tarafından kulislerde bayadır konuşulan olay nihayet gerçekleşti ve minecraft 1.8 piyasaya çıktı, Yeni NPC'ler, biyomlar, endermen, silverfish ve cave spider gibi yeni mob'larıyla piyasaya sürülen yeni sürümde ayrıca bir yeni bir özellik içeriyor, oyuncuların macera beklentilerini karşılamak amacıyla hazırlanan Adventure Update sizi yeni maceralara sürüklüyor.

Güncelleme iki bölüm halinde sürüleceğinden şu an experince bar yani deneyim bar'ı işe yaramıyor. 1.8 ile neler mi eklendi, sizin için derledik!

* Granit, andezit ve diorit bloklari, düz halleriyle birlikte
* Balçık Bloğu
* Demir tuzak kapısı
* Deniz feneri,
* Deniz altı tapınağı,
* Kırmızı kumtaşı,
* Zırh tutucu ,
* Çimlenmemiş toprak,
* Yeni NPCler, Muhafız, Ender Böceği, Tavşan, Ender Mite (ender böçeği), mağara örümceği
* Köylü NPC'lere ekip biçebilme yeteneği verildi
* Çitler ve kapılar ağaçların renklerine göre olabiliyor,
* F3 ile oyunu izleyici moduna alabilirsiniz,
* Sünger blogu (Suyu emebilme ve Islak kalabilme)

 Herkese iyi oyunlar diliyoruz!

 

1 Eylül 2014 Pazartesi

Minecraft Full indirin ücretsiz bedava 1.7.2 Son Sürüm

Minecraft Full İndir 1.7.2 Son Sürüm + Tüm sürümlerin olduğu otomatik güncelleme paketi

 minecraft'ın 1.7.2 sürümünü indirmek istiyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli olacaktır, aynı zamanda oyunu açtıktan sonra ekranın sol altındaki bölümden istediğiniz sürümü ayarlayabilirsiniz. indirmek için tıklayın!

eğer üstteki link çalışmaz ise indirme sayfasına link: http://www.minecraftoyna.org/tr/minecraft-indir/


 Minecraft 1.7.4 bedava indir full indir minecraft 1.7.4 snapshotları indir bedava minecraft indir minecraft 1.0 bedava indir minecraft 1.7.2 indir full bedava minecraft 1.5.2 bedava indir minecraft'ı nasıl bedava indirebilirim minecraft 1.7.4 bedava indir Şubat 2014 minecraft 1.6.2 bedava indir güncel minecraft.minecraft 1.7.2 update mincraft 1.7 update minecraft 1.7.3 minecraft 1.7 update minecraft 1.7 release minecraft 1.7.2 release minecraft 1.7 minecraft new launcher crack download indir minecraft 1.1.1 launcher download crack minecraft 1.6.2 new launcher minecraft new launcher türkçe minecraft minecraft indirme türkçe minecraft 1.6.2 indir download minecraft indir download, minecraft 1.6.2 indir crack, minecraft üyeliksiz giriş, minecraft 1.6.1 cracked, minecraft indir forumdll.com minecraft bedava giriş minecraft 1.6.1 bedava giriş minecraft 1.6 indir tek link ücretsiz bedava cracked minecraft 1.5.2 indir, crack minecraft 1.6.1, Minecraft 1.7.2 Server Kurma Minecraft 1.7.2 Crack Full İndir Minecraft 1.7.2 Full İndir Minecraft 1.7.1 Nereden İndirilir. Minecraft 1.7.2 Skinleri Minecraft 1.7.2 Download Minecraft 1.7.2 Korsan Download minecraft 1.7.2 minecraft 1.7.2 korsan indir bedava minecraft 1.7.2 bedava indir minecraft 1.7.2 yenilikleri Minecraft 1.7.2 Server Kurma Minecraft 1.7.2 Crack Full İndir Minecraft 1.7.2 Full İndir Minecraft 1.7.1 Nereden İndirilir. Minecraft 1.7.2 Skinleri Minecraft 1.7.2 Download Minecraft 1.7.2 Korsan Download minecraft 1.7.2 update mincraft 1.7 update minecraft 1.7.4 update minecraft 1.7.4 minecraft 1.7 release minecraft 1.7.4 update mincraft 1.7.4 update minecraft 1.7.4 minecraft 1.7 9update minecraft 1.7 9 release minecraft 1.7.4 release minecraft 1.7.5 girme minecraft 1.7.4 girme minecraft indirme linki minecraft indir minecraft 1.7.6 girme minecraft 1.7.6 indir minecraft 1.7.9 indir minecraft 1.7.9 kurma minecraft 1.7.9 indirme linki minecraft 1.7.2 update mincraft 1.7 update minecraft 1.7.3 minecraft 1.7 update minecraft 1.7 release minecraft 1.7.2 release minecraft 1.7 minecraft new launcher crack download indir minecraft 1.1.1 launcher download crack minecraft 1.6.2 new launcher minecraft new launcher türkçe minecraft minecraft indirme türkçe minecraft 1.6.2 indir download minecraft indir download, minecraft 1.6.2 indir crack, minecraft üyeliksiz giriş, minecraft 1.6.1 cracked, minecraft indir forumdll.com minecraft bedava giriş minecraft 1.6.1 bedava giriş minecraft 1.6 indir tek link ücretsiz bedava cracked minecraft 1.5.2 indir, crack minecraft 1.6.1, Minecraft 1.7.2 Server Kurma Minecraft 1.7.2 Crack Full İndir Minecraft 1.7.2 Full İndir Minecraft 1.7.1 Nereden İndirilir. Minecraft 1.7.2 Skinleri Minecraft 1.7.2 Download Minecraft 1.7.2 Korsan Download minecraft 1.7.2 minecraft 1.7.2 korsan indir bedava minecraft 1.7.2 bedava indir minecraft 1.7.2 yenilikleri Minecraft 1.7.2 Server Kurma Minecraft 1.7.2 Crack Full İndir Minecraft 1.7.2 Full İndir Minecraft 1.7.1 Nereden İndirilir. Minecraft 1.7.2 Skinleri Minecraft 1.7.2 Download Minecraft 1.7.2 Korsan Download minecraft 1.7.2 update mincraft 1.7 update minecraft 1.7.4 update minecraft 1.7.4 minecraft 1.7 release minecraft 1.7.4 update mincraft 1.7.4 update minecraft 1.7.4 minecraft 1.7 update minecraft 1.7 release minecraft 1.7.4 release minecraft 1.7 minecraft 1.7.6 minecraft 1.8 indir minecraft 8 indir minecraft 1.7.9 indir minecraft 1.8 download minecraft 1.7.9 download minecraft 1.7.9 bedava indir minecraft 1.7.9 korsan indir minecraftindir mastergame master game Master Game minecraft 1.7.4 indir minecraft 1.7.2 indir minecraft 1.7.5 indir minecraft 1.7.8 indir minecraft 1.7.9 indir minecraft 1.4.2 indir minecraft 1.4.5 indir minecraft 1.4.9 indir minecraft 1.5 indir minecraft 1.5.2 indir minecraft 1.5.6 indir minecraft 1.6 indir minecraft 1.6.2 indir minecraft 1.6.4 indir oyun videoları Crysis 3 Türkçe Crysis 3 Multiplayer Türkçe Battlefield 4 Türkçe video Battlefield 4 türkçe Battlefield 4 videosu Counter-Strike Global Offensive türkçe video Counter-Strike Global Offensive video Counter-Strike Global Offensive tanıtım Minecraft hexxit videosu türkçe Minecraft 1.7.9 indirme linki minecraft 1.7.9 bedava oynama minecraft son sürüm indir minecraft bedava oyna minecraft tüm sürümler indir minecraft tüm sürümler Minecraft zamanı minecraft 1.7.10 indir minecraft 1.7.10 indirme linki

31 Ağustos 2014 Pazar

Minecraft Mod Drivers and Cars 1.7.2

Adından da anlaşılacağı üzere bu mod ile Minecraft’a birbirinden çeşitli, rengarenk arabalar ve araba yapımı için gerekli malzemeler geliyor.

ARAÇLAR:












Caft Tarifleri:
Tekerlek
Minecraft Cars And Drivers
Araba Motoru V3 (Car Motor V3)
Minecraft Cars And Drivers
Araba Motoru V6 (Car Motor V6)
Minecraft Cars And Drivers
Araba (Car)
Minecraft Cars And Drivers
Araba Kabini (Car Cabin)
Minecraft Cars And Drivers
Mavi Araba (Blue Car)
Minecraft Cars And Drivers
Kırmızı Külçe (Red Ingot)
Minecraft Cars And Drivers
Ferfari
Minecraft Cars And Drivers
313
Minecraft Cars And Drivers
Jip
Minecraft Cars And Drivers
Tır Kabini (Truck Cabin)
Minecraft Cars And Drivers
Tır (Truck)
Minecraft Cars And Drivers
Sarı Araba (Yellow Car)
Minecraft Cars And Drivers
Külüstür Araba (Old Car)
Minecraft Cars And Drivers
Minibüs (Van)
Minecraft Cars And Drivers
Karayolu
Minecraft Cars And Drivers
İşaretli Karayolu
Minecraft Cars And Drivers
İşaretli Dönemeç
Minecraft Cars And Drivers
İşaretli Kavşak
Minecraft Cars And Drivers
Maalesef modun henüz 1.7.10 sürümü yayınlanmamış.
Kurulum: