29 Kasım 2014 Cumartesi

Minecraft PE 0.10.4 Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !!!!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.4 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !

Giderilen buglar ;

* Multiplayer oynarken geri tuşuna bastığımızda yandaki oyuncular listesi aşağı kaydırılamıyordu . Artık kaydırılıyor !

* Harita yüklenmemesi bugu giderilmiye çalışılmış , fakat başarısız olmuş :D

* Ve birkaç bug gidermesi :P

Alın bakayım güle güle kullanın :)

Link : Minecraft PE 0.10.4 TR Edition ßyM3rt

BlockLauncher Pro 1.8.0 TR ßyM3rt - 0.10.x İle Uyumlu !!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere BlockLauncher Pro'nun 1.8.0 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !

* 0.10.x desteği geldi ! Artık 0.10.x'te de mod kullanabileceğiz !

* Güvenli moddaki türkçe yama geliştirildi !

Hadi bakalım mod tutkunları :)

Link : BlockLauncher Pro 1.8.0 TR Edition ßyM3rt

Not : Minecraft PE 0.10.4 Türkçe Yaması hazır ! Son kontroller yapılıyor :)

26 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft Dönüşüm Modu 1.7.2


Mod Hakkında:
Uyumlu olduğu Minecraft sürümleri: 1.7.2
Bu mod oyundaki her türlü mod’a dönüşmenizi sağlar. Kuşa dönüşürseniz uçabilirsiniz bile :)
Mod Kurulumu: Rar klasöründen çıkan exe dosyasını çalıştırın ve Forge’u seçip install tuşuna tıklayın.
Forge Kurulumu:
Arama kısmına %appdata% yazıp .minecraft’a girin ve içine “mods” adlı yeni bir klasör oluşturun.
Daha sonra http://files.minecraftforge.net/ adresinden 1.7.2 için forge indirin. İndirdiğiniz dosyayı açın ve Forge’u seçip İnstall tuşuna tıklayın.

(Not: Forge yoksa ilk önce Forge kurun. Daha sonra Mod’u kurun.)

Alıntıdır. (Hiçbir sorumluluk kabul etmiyoruz.)
Forge İndir TIKLA!
Minecraft Dönüşüm Modu TIKLA!

22 Kasım 2014 Cumartesi

Minecraft PE 0.10.3 Türkçe Yama ßyM3rt - Johan Saolsun :/ - MPFS

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.3 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Oyunda grafik geliştirlmiş - güya tabi - ,

* Oyundaki büyük bir bug giderilmiş - bizede söylesen bugu - ,

* Türkçeleştirme iyileştirildi .

* Yeni yerler çevirildi , hatalar düzeltildi .

Yani anlayacağınız arkadaşlar boşuna gelmiş bir güncelleme ..

Link : MCPE 0.10.3 TR Edition ßyM3rt

20 Kasım 2014 Perşembe

Minecraft PE 0.10.1 Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.1 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum :)

* 0.10.1 ile gelen hiçbir yenilik bulamadım :D Bulanlar yorum atsın yazarım .

Bu arada 0.10.x ile gelen yenilikleri öğrenmek için kanalımıza attığımız videoyu izleyebilirsiniz !

Link : MCPE 0.10.1 TR Edition ßyM3rt

19 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft PE 0.10.0 Full Sürüm Türkçe Yama ßyM3rt - Türkiye'de Bir İlk !!!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün türkçe yamasını sunuyorum !!!

Full sürüm ile oyuna eklenen ve şu ana kadar 0.10.0 ile oyuna eklenen özellikler yakında eklenecektir :)

* Türkçeleştirmede iyileştirmeler yapıldı .

* Sobadaki bazı yerler çevirildi !

Link : MCPE 0.10.0 TR Edition ßyM3rt

16 Kasım 2014 Pazar

Minecraft PE Nether'e Gitme - Yazılı ve Videolu Anlatım !

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere Minecraft PE'de nethere nasıl gidilir onu göstereceğim ;

Yazılı Anlatım :

1. 3x3 bir alan bulun ve köşelere altın blokları koyun - 4 tane lazım altın bloğu - ,

2. Altın bloklarının arasında kalan yerlere ve ortaya kırık taş koyun - 5 tane kırık taş lazım - ,

3. Ortadaki kırık taşın üstüne " Nether Aktifleştirici " koyun - 3 elmas ve 6 demir ile yapabilirsiniz - ,

4. Altın bloklarının üstünede kırıktaş koyun - 4 tane kırık taş lazım - ,

5. Nether Aktifleştirici'nin üstüne bir kırık taş koyun ve yanlardan birer tane kırık taş daha koyun - 5 tane kırık taş lazım - ,

6. Nether Reactör'ünüz hazır !

Videolu Anlatım :


15 Kasım 2014 Cumartesi

Artık Bize Para Olarakta Bağış Yapabilirsiniz :)

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün kendimin bir PayPal hesabının olduğunu öğrendim asdfgh :D

Ve sitemiz için bu hesap üzerinden bağış toplamaya başlıyorum ..

Belki " 10 Kuruş " ile bu site için çok güzel şeyler yapabiliriz :)

Bağış yapmak isteyen arkadaşlarımızın yandaki " Bize Para Bağışı Yapmak İçin Tıklayın " yazısının altındaki " Bağış " butonuna basması yeterlidir :)

Unutmayın , 5 kuruş bile bizim için değerlidir ..

14 Kasım 2014 Cuma

Evimm v1.1 Yayınladı !

Merhaba arkadaşlar ,
Bugün sizlere Aşkın arkadaşımızın yaptığı " evimm " adlı map'in v1.1 sürümünü sunuyorum !
v1.1 İle Gelenler ;
- Haritaya ikinci bir ağaç daha eklendi !
- Eklenen ağaçla eski ağaç arasına kolaylık bakımından köprü eklendi !
Not : Map en yakın zamanda " Map Serileri " adlı sayfaya eklenecektir !
Not 2 : Bu mapa yakında kanalımızda inceleme videosu çekilecektir !

Mobil Şablon Sorunu Açıklaması !

Evet arkadaşlar ,

Bilgisayar ve tablet sürümündeki şablonumuzda yaptığımız bakım halen devam ediyor ..

Tabiii haliyle mobil şablon , bilgisayar şablonuyla oynayınca bozuldu :/

Şu anda mobil şablonundaki gidermeye çalıştığımız hatalar ;

- Sitenin arka planının yarısı görünüyor , geri kalan yerler kırmızımsı bir renkte ..

- Mobil widget sorunları var .

- Bazı cihazlarda uyum sorunları oluşuyor ..

Arkadaşlar bu geçici rahatsızlıktan dolayı hepinizden " www.minecraftpefanclub.tk Yönetimi " olarak özür dileriz ..

11 Kasım 2014 Salı

Minecraft PE 0.10.0 Build 9 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!

Evet arkadaşlar ,
Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 9 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Bug fix only asdfgh :D

Neden build 7 ve 8 sitede yok ?

Build 7 bugluydu kaldırdılar indiremedik bile :)
Build 8 çıktı ama çıktığı gibi build 9 çıktı asdf :D

Size şimdi müjdeli haber vereyim :) ;
0.10.0 FULL SÜRÜM YARIN SABAH ÇIKIYOREEEE :D YEHUU :)

Abi nerden bilion derseniz Johan söyledi ; herşey tamammış ama birşey daha lazım diyor - birşey derken ?!?! -
Johan yaklaşık üç saat önce söyledi saolsun benim yemek vaktim de baya saçma vakitlere denk geliyor :D

Not : Çıkmadı :D

Nese gelelim linke ;)


10 Kasım 2014 Pazartesi

Evimm v1.0 Yayınlandı !

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere Aşkın arkadaşımızın yapmış olduğu " evimm " adlı mapı sunuyorum !

* Bu map bir tür kişisel hayal gücünün ortaya muhteşem bir şekilde ortaya çıkmış şeklidir - çok iç açıcı oldu harbiden :D - .

Mapı indirmek için aşağıdaki linke tıklayın !

Link : Map Serileri

5 Kasım 2014 Çarşamba

Minecraft PE 0.10.0 Build 6 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!

Merhaba arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 6 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Buglar giderildi assdff :D

Link : MCPE 0.10.0 BUİLD 6 TR ßyM3rt

3 Kasım 2014 Pazartesi

Minecraft PE 0.10.0 Türkçe Yama - Türkiye'de Bir İlk !!!!!

Evet arkadaşlar ,

Bugün sizlere 0.10.0 sürümünün build 5 versiyonunun türkçe yamasını sunuyorum !

* Sadece buglar giderildi :D

Bu Kadar Kısa Yazı Olamaz Didim !

Evet arkadaşlar ,

Şimdi elimize gelen son haberleri yazayım bari yazacak bişey yok :)

Kayık Ne Zaman Gelecek Yawww !

Kayık aldığım haberlere göre 0.11.0'a kalmış gibi görünüyor fakat Johan bize her an bir sürpriz yapabilir :)

0.10.0'a Artık Bişey Gelmeyecek Mi ?

Şu anda çoğu ihtimal gelmeyecek diyor , fakat birkaç dekorasyon eşyası gelebilir belki :/

0.10.0 Ne İçin Çıktı - Yılın Sorusu Abi :D

0.10.0 PERFORMANS için çıktı . Örneğin benin salak tipo gece olurken öyle kasıyordu ki gece olurken ve sabah şafak vakti oyunu öyle bırakıyordum ki oyun donup kapanmasın :D

Artık öyle bir sorunum yok :P

Gene örnek verelim ;

Benim salak tipo mapta dümdüz gittiğimde aşırı kasma yapıyordu . Öyle ki oyun donup kapanıyordu .

Artık donmuyor ama hala kasıyor :D

Neyse tipo kasmaya başladı yazı sonu :)

Link : Minecraft PE 0.10.0 Build 5 TR Edition ßyM3rt

Minecraft Pe Build 5

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere 0.10.0 sürümünün Build 5 versiyonunu sunuyorum.
Yenilikler:Buglar fixlendi.
Hep aynı zaten :D
Büyük ihtimal full sürümde çıkacak herşey.
Nese daha fazla uzatmadan linki veriyorum:

Build 5 By Derman

2 Kasım 2014 Pazar

Minecraft Iphone Mod 1.7.2







Mod Hakkında:

Uyumlu olduğu Minecraft sürümleri :1.7.2

* Mod sayesinde iphone telefona sahip olursunuz ve bunun sayesinde her şeyi telefondan yönetebilirsiniz..



*Örneğin istediğiniz yere bir tıklama ile TNT döşetebilirsiniz..

*Hava durumunu değişebilirsiniz..Daha fazlası için modu kurabilirsiniz :))